کاربردهای نوین یونولیت در بسته‌بندی مواد غذایی: راهکارهایی برای افزایش ماندگاری و کیفیت
نوشته شده توسط : arnoldmary

از جمله کاربردهای نوین یونولیت در بسته‌بندی مواد غذایی خلاصه می شود. بلی، دوستانِ عزیزِ ما همان ماده ای که در عرصه جهان به عنوانِ یکی از مهم ترین ها شناخته شده است. کمی به دور و اطراف خود نگاهی بی اندازید، قطعاً شما با صنایع بسیاری مواجه شده که در گوشه گوشه هایی از پلاستوفوم ها بهره می گیرند. شاید که این مسئله در ویژگی های منحصر به فرد نهفته درون آکاسیف ها باشد‌. مثلاً در برابر ضربات متعدد مقاوم بوده و صدا یا حرارت را به خوبی دفع می کند.


و بسیاری از موارد دیگر که منجر به استفاده ای چشم گیر از فوم ها به واسطه ی صاحبان صنایع می شود. با ما همراه بوده، تا در این زمینه بر روی اطلاعات خود بی افزایید!

یونولیت سقفی

اندازه و ضخامت یونولیت بسته‌بندی به چه حالت است؟

پیش از توجه به کاربردهای نوین یونولیت در بسته‌بندی مواد غذایی بایست در ارتباط با اندازه آن به تحقیق بپردازید. در واقع یکی از مهم ترین عوامل که باید در زمان خرید مورد توجه قرار بگیرد، اندازه و ضخامت است. با توجه به حجم مواد غذایی و وزن آنها باید ضخامت مناسب یونولیت بسته‌بندی مواد غذایی مشخص بشود. اگر که شما دوستان عزیز به مشاوره در این زمینه نیاز دارید، با ما در آسمان فوم تماس بگیرید.

کارشناسان ما تمامی تلاش خود را ضمن ارائه بهترین مشاوره در زمینه کاربردهای نوین یونولیت در بسته‌بندی مواد غذایی خواهند کرد. قطعاً شما اینگونه بهترین نوعِ خرید را پشت سر گذاشته و می توانید، بی بدیل ترین تجربه ها را داشته باشید.

با انواع یونولیت بسته‌بندی آشنا بشوید!

ابتدا خاطر نشان شویم، که پلاستوفوم بسته‌بندی در انواعی متنوع قابل تهیه است. برخی از آنها با ظرافت و دقّت عمل بیشتری تولید شده اند‌‌‌. مثلاً نمونه های یخچال و فریزر که در راستای جا به جایی ماهی یا گوشت و مرغ، سبزیجات بهترین گزینه است. پس حتماً قبل از خرید به نوعِ مواد غذایی خود توجه کنید. اینگونه از کاربردهای نوین یونولیت در بسته‌بندی مواد غذایی بهره مند خواهید شد.

اگر که شما چندان اطلاعاتی در این زمینه ندارید، با ما تماس بگیرید. قطعاً کارشناسان ما می توانند، به تمامی سوالات شما در این زمینه جواب بدهند.

 
   

قابلیت حمل و نقل راحت‌تر با وجود یونولیت ها

ممکن است، که شما ماهی فروش بوده و در جنوب ایران حضور داشته باشید. حال بخواهید، محصولات خود را به نقاط گوناگون تهران یا شهرستان ها ارسال کنید. در چنین مواقعی لازم است، فرآیند بسته‌بندی به خوبی انجام بشود‌. در غیر این صورت به مواد غذایی موجود درون بسته آسیب رسیده و می تواند، شما را در مقابل مشتریان خود شرمنده کند.


کاربردهای نوین یونولیت در بسته‌بندی مواد غذایی این جاست که نمایان می شود. چرا که سبک وزن بوده و از مقاومت بسیاری برخوردار است. به دلیل برخورداری از وزنی مناسب می باشد، که از قابلیت حمل و نقل راحتی بهره مند است. پس حتماً در زمان تهیه ملزومات بسته بندی به این نکته توجه داشته باشید!

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود در آسمان فوم به بررسی کاربردهای نوین یونولیت در بسته‌بندی مواد غذایی پرداختیم. اینکه آکاسیف ها چندی است، که در دنیای بسته‌بندی محصولات غذایی نمایان شده و البته طرفداران بسیاری را به خود دیده است. شاید که دلایل آن را ما بتوانیم، در سبک وزن بودن یا مقاومت در برابر ضربات و تحمل سرما و گرما خلاصه کنیم.

هرچه که هست کاربرد چشم گیر پلاستوفوم ها در این زمینه می باشد. امیدواریم که ما مورد اعتماد شما در این زمینه باشیم. پس با ما تماس گرفته و هرآنچه که ذهن شما را به خود مشغول ساخته را مطرح کنید.

 





:: برچسب‌ها: کاربردهای نوین یونولیت در بسته‌بندی مواد غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 226
|
تعداد امتیازدهندگان : 83
|
مجموع امتیاز : 83
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: